vrijdag 21 januari 2011

Guess schoenen- wel of niet?

Guess schoenen- wel of niet?

Ik liep vandaag met een vriendin The Company in. Ik weet niet of jullie die kennen?
Ik koop daar altijd mijn meeste merkkleding en dan vooral diesen onderbroeken.
ik zag daar Guess schoenen staan, en ik vond ze echt gaaf. op de onderkant stondt een Guess plaatje
en aan de zijkant allemaal Guess logo's. De hele schoen is bége (schrijf je dat zo?) en ik heb ook een koffer met allemaal Guess logo's in de zelfde kleur. Perfecte combi ofniet?

In iedergeval ik vind ze echt ge-wel-dig. Ze waren eerst €160,- en nu nog €100,-. Nou wil me moeder zo lief zijn om de helft te betalen dus kosten ze nog maar €50,- voor mij.
Maar ik zou graag jullie mening willen,

Zou jij de schoenen kopen in mijn positie?

hier een paar foto's van de schoenen en andere Guess spullentjes die ik heb:


de schoenen.

het plaatje met Guess erop.=)






Guess tas


Bedels aan me tas.


logo op de tas.

Binnen kant van de tas.


Zak voor je tas zodat hij niet beschadigd
als je bijvoorbeeld op reis gaat.


Tassen die ik bij me jas en tas kreeg


Andere kant van de tassen.

Het is geen echte Guess koffer
maar er staan wel Guess logo's op.



Binnenkant jas.





groetjes Selinaa.

5 opmerkingen:

  1. Wow die tas is supermooi! Als je moeder de helft wil betalen zou ik het gewoon doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey
    waar heb je zn koffer gehaald als ik mag vragen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil het Ooke weten van de koffer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, waar heb je die tas vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke en interessante blog! Ik ben zelf ook een echte fashionista, ik heb zelf een website voor Guess schoenen gemaakt, kom eens een kijkje nemen! groet x Josien!!

    BeantwoordenVerwijderen