woensdag 26 januari 2011

Review O.P.I expert touch nail wipes.

Review O.P.I expert touch nail wipes.

Hallo iedereen, vandaag een review over de O.P.I expert touch nail wipes.
Helaas is de website waar ik ze bestelde failliet, maar met google kom je al een heel eind.
Aller eerst zou je denken wat is dit nou weer voor iets? Dit is een soort van vervanging voor een watje.
Normaal haal je ( denk ik) je oude nagellak eraf met een wattens schrijfje, meestal krijg je dan van die pluisjes in je nagellak. En je kan nooit echt precies goed weghalen bij de randen van je nagel. Daarom is dit al een tijdje op de markt. Ik heb dit ontdekt via een cursus nagelverzorging wat ik 2 maanden geleden heb gedaan. Helaas verkochten ze dit bij de winkel niet, dus ging ik op zoek met succes!
Dit is een soort van blaadje/stofje denk in de richting van vilt. Alleen dan veel dunner. Hier mee haal je gemakkelijk je nagellak eraf zonder dat er nog pluisjes of dergelijke achterblijft. Je haalt het er snel mee weg je ziet goed waar je nagellak nog zit. Ik heb het pakketje met 200 nail wipes. Ze zijn 5cm bij 5cm dus een redelijk groot voor maat.
Toch heb je meestal 1 of 2 wipes nodig om allebij je nagels nagellak vrij te maken. Ik vind dit zelf een goede uitvinden want het is makkelijk en je hebt minder troep. Wel is het duurder ingebruik dan watten.
De nailwipes zitten in een soort van schuif bakje van karton. Ik heb er $4,50 dollar voor betaald.








Adios! Annabelle

2 opmerkingen: