zaterdag 5 februari 2011

Valentina by Kejal oogschaduws.

Valentina by Kejal oogschaduws.

Hallo vandaag een review over 2 oogschaduws van het merk Valentina by Kejal.
De oogschaduws zijn te koop bij de DA en rond de €2 รก €3.
Ik vind het een goede budget tip het geeft veel pigment voor weinig geld.
De oogschaduws komen in een rond doosje en het sponsaplicator is met de vorm mee gedraait. Wel vraag ik me af hoe je die moet gebruiken want er zit een hele boog in en fijn aanbrengen doet het in ieder geval niet dan denk ik dat je het beter met je vingers kan doen indien je geen kwasten hebt.
De aplicator gebruik ik zelf niet, maar misschien jij wel? Het is in ieder geval altijd handig want wie weet heb je het onderweg wel een keer  nodig.
Ik heb 2 oogschaduws 1 is in een lichte kleur super licht bruin en soms een rood achtige shimmer erover heen het is in ieder geval erg mooi, het nummer van de oogschaduw is 4.
Dan heb ik ook nog een donker bruine kleur met een soort van gouden glans lijkt het wel erover heen, in de kleur 12.
Ze zijn goed te combineren met elkaar en vol met pigment! Ik vind het echt een budget tip als je opzoek bent naar goed gepigmenteerde en een goedkope oogschaduw. Ze zijn ook goed te blenden.





Groeten,
Annabelle!

2 opmerkingen: