zondag 20 februari 2011

Wet'n Wild eyeshaduw trio in Sweet As Candy.

Wet'n Wild eyeshaduw trio in Sweet As Candy.

Hallo vandaag over een merk die je niet in Nederland kan kopen. Dat is het merk Wet'n Wild.
Toen ik vorig jaar naar Amerika ging was er bij Duane Reade een heel schap met allemaal Wet'n Wild producten. Ik had er al veel over gelezen en was erg nieuwsgierig de enige dingen die me echt aantrok was dit  palletje nagellak en gel liner. Dit palletje heb ik meegenomen voor $3 omgerekend iets meer dan €2.
Echt een koopje dus! Het pallette ziet er zeker niet goedkoop uit. Het is heel 'clean' zwart doosje met een doorzichtig dekseltje en dan zie je 3 kleuren en 2 applicators. Met daarboven de naam Sweet As Candy.
In alle 3 de oogschaduws zit iets ingedruk in de eerste witte shimmer kleurtje staar brow bone. Het middelste kleurtje is een donker bruine keur met een mooie glans erover heen staat crease. In het laatste kleurtje een mooi roze shimmer kleurtje staat eyelid. De bruine kleur is het minst gepigmenteerd als je er 1 keer over heen veegt zie je niet dus je moet er echt wel een paar keer overheen. De andere 2 kleurtjes zijn super gepigmenteerd! Echt jammer dat je Wet'n Wild niet ( meer) in Nederland kan kopen. Ook zit er 2 applicators erbij een spons applicattor en een schuin afgesneden kwastje. Het pallet bevat 3.5 gram wat nog best veel is!  Ik ben erg tevreden over het pallet alleen jammer van het bruine kleurtje. Als ik in april naar New York ga neem ik zeker nog wat mee! Als je ergens het merk Wet'n Wild tegenkomt dan zou ik je van harte aanraden iets mee te nemen het is toch goedkoop en het is altijd leuk als je erachter komt dat het een heel fijn product is! Met dit pallet kan je een neutrale ooglook maken ookal ben je bijvoorbeeld nog een beginner, want achter op het doosje staat een gebruiksaanwijzing wat best handig kan zijn!

Vinden jullie het leuk of niet leuk dat ik over producten schrijf die niet in Nederland te koop zijn?

























Annabelle!

5 opmerkingen:

  1. ik vind het heel erg leuk dat je over deze producten schrijft, je foto's zijn alleen jammer, je zou ze in de tekst moeten plaatsen zodat het wat leuker is om te lezen, ook ziet het er veel mooier uit om foto's te maken van een product die nog nooit gebruikt is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het altijd wel leuk om te lezen over producten die in het buitenland verkrijgbaar zijn, zo weet ik wat ik kan meenemen van vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je gereageerd heb! Ja ik weet dat het leuker en er mooier uitziet om te lezen over een product die nog nooit gebruikt is! Alleen ik had deze dus meegenomen uit Amerika en ik was er zo tevreden over dat ik er toch nog over wou schrijven! De volgende keer komt iets nieuws wat nog nooit gebruikt is. En bedankt voor de tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi! Leuke blog, i kvroeg me af waar jij je tassenhanger vandaan hebt? Dezelfde als die van Mascha..

    Love

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ anoniem.
    Bedoel je de tassenhanger bij het guess artikel?
    Ik werk samen met Selina en haar artikel is die van guess. Dus zou ik het onder het artikel de vraag stellen :)

    BeantwoordenVerwijderen