zondag 20 februari 2011

Rimmel London- Natural bronzer in 021 sun light.

Rimmel London- Natural bronzer in 021 sun light.

Hallo vandaag een review over de natural bronzer van Rimmel London.
Ik zocht al heel lang een matte bronzer die niet al te duur was. Een tijd geleden kwam ik tot deze super fijne bronzer die helemaal mat is!


Ik heb hem in de kleur sunlight, en ik denk dat deze kleur voor veel mensen geschikt is, die natuurlijk bruiner willen lijken. De laatste tijd zie je veel dat ze een te donkere bronzer gebruiken of dat ze teveel op hebben gedaan en dat er blijkbaar shimmer in de bronzer zit waardoor ze een beetje op een disco bal lijken. Nee dat wou ik dus absoluut niet! Ik wou mat natuurlijk effect, en die niet te weinig en niet te veel pigment af gaf. De enige matte bronzer die ik kon vinden was die van rimmel london. Ik heb hem meegenomen voor €6,80. De bronzer beloofd een 'sunkissed glow' te geven, ik was benieuwt. Zoals de naam doet vermoeden moet he dus natuurlijk er uit zien en een mooie glow geven. Er zitten mini mini glittertjes in die geven dus de glow. Je ziet ze haast niet dus je hoeft niet bang te zijn dat je een discobal bent. Ik heb hem inmiddels dus al vrij lang tijd genoeg gehad om hem uit te testen! Ik moet zeggen dit is echt een goede bronzer. Het is natuurlijk mat en geeft toch een gezonde gloed over je gezicht heen. Je kan hem makkelijk aanbrengen met een poeder kwast zonder een overdosis op te gezicht te poederen. Perfect! Ook zit er een leuk zon patroontje in als je hem koopt. Bij mij is die helaas al vervaagt. Deze bronzer heb ik gekocht bij Het kruitvat. Er zit in 14gram in. De deksel moet je eraf draaien wat fijn en snel werkt. Als je nog een fijne matte bronzer zoekt voor niet al te veel en gewoon goede kwaliteit raad ik deze aan. Ps. Sorry voor de omgedraaide foto hij wou niet gedraaid worden.

Grt Annabelle!

2 opmerkingen: