donderdag 17 februari 2011

Hema loose eyeshaduw in old pink.

Hema loose eyeshadow in old pink.

Hallo vandaag een review over een losse oogschaduw van de hema.
Ik had deze een keer van een vriendin gekregen, dus ik weet de prijs niet ik denk rond de €3.
Ik ben blij dat ik deze oogschaduw had gekregen anders had ik niet ontdekt dat het echt een hele fijne oogschaduw is!
De oogschaduw is sterk gepigmenteerd. In gewoon licht is de oogschaduw vrij naturel maar als je het in zonlicht houd dan licht hij als het waren op erg mooi! Hij is makkelijk te blenden en het is een potje met gaatjes erin opzich niet zo heel handig maar ik heb er geen problemen mee! Je kan hem gemakkelijk oppakken met een oogschaduw kwast wel krijg je veel fall out ook als je het met je vingers doet.
Maar dat heb ik je zo weer weg. De oogschaduw heet old pink ik vind het leuk dat ze namen hebben! En de oogschaduw is ook echt old pink! Roze is sowieso perfect maar deze tint vind ik echt heel mooi!
Meer kan ik er niet over zeggen gewoon een hele fijne oogschaduw mocht je hem een keer tegen komen neem hem dan mee echt een aanrader!










XXX
Annabelle!

2 opmerkingen: