vrijdag 3 juni 2011

KOH nagellak deel 1.

KOH nagellak deel 1.

Hallo, vandaag weer een eens een artikel. Dit keer
 gaat het over deel 1 van mijn koh nagellak stash. Ik heb er 8, waarvan ik er nu 4 laat zien.
Ik ben steeds meer een fan aan het worden van koh nagellakjes! Dus ik dacht laten we maar eens een artikel over koh nagellak maken.
Koh nagellakjes zijn te koop bij onder andere de Douglas. Voor €14,95,- per stuk.
Best wel aan de prijs, maar dan heb je ook wel een erg fijn nagellakje!
Er zit in een koh nagellakje 10ml, wat best weinig is voor het geld wat je er voor betaald. Maar goed dat terzijde.
Alle nagellakjes komen in een soort van box, wat ik erg chic uit vind zien.
Het nagellak flesje is aan de onderkant dik, en steeds dunner aan de bovenkant. Het houd lekker in de hand wat ik erg fijn vind. Het borsteltje is van normale grootte, die de lak mooi over mijn nagel verspreid. Zo krijg je een egaal dekkende laag.
Het ligt er wel een beetje aan wat voor soort kleur het is, de andere dekken wat beter dan de anderen.
Maar over het algemeen dekken ze allemaal vrij goed. Ik vind het zelf ook een vrij hoge prijs, maar dan heb je wel kwaliteit. Ze blijven redelijk lang zitten en met een topcoat al helemaal.
Ik heb hier 4 nagellakjes voor jullie geswatcht. En ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

 
Koh: 106 Shade of bronze.
















 
238
Blue Lagoon!















241 Gracious Pink!
 






 Naam ombekend.













 

Grt, Annabelle & Selina!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten