woensdag 3 november 2010

Revlon volumizing conditioner spray.

Revlon volumizing conditioner spray.

 
Hallo iedereen.
Vandaag een review van de Revlon volumizing conditioner spray.
Het is van het merk Revlon professional.
Ik vind hem zo ontzetten fijn!
Ik heb hem denk ik 2x opnieuw gekocht en ik doe er echt lang mee iets van een jaar.
Je kan het gebruiken of droog of vochtig haar, ik gebruik hem zelf na het douchen en als ik dan even met me handdoek me haar zo droog mogelijk maak. Ik heb namelijk best lang haar, en me haar gaat snel in de klit ik heb echt super veel antiklit geprobeerd maar geen een hielp. Of me haar werd te vet of het werkt niet. Deze heb ik gelukkig 2 jaar geleden ontdekt en heb geen een ander meer gebruikt.  .Je sprayt het op de klit, maar ik doe het gelijk 2 á 3 sprays per haar kant. Daarna 2minuten laten intrekken en dan kan ik weer fijn verder borstelen! Je hoeft het niet uit te spoelen of borstelen. 
Deze kan je kopen bij sommige kapsalons ik heb hem bij new look gekocht. Voor iets van €20 euro. Het is niet goedkoop maar hij is het wel waard. Mijn kapper gebruikte hem altijd en ik vond mijn haar altijd zo klitloos en het rook zo lekker dat ik hem heb gekocht.
Hij beschermt je haar tegen milieu-invloeden en bevat ook bescherming tegen de zon.
Er zit druiven in en green tea. Deze 2 zorgen ervoor je haar te voeden en meer body aan je haar te geven.
Ik merk zelf als ik het erop spuit bij mijn wortels dat het wat luchter word dus wat volumen erin. Maar niet zo heel erg veel.
De geur is daar in tegen wel overheerlijk vind ik persoonlijk het ruikt naar kappers producten die geur of je net naar de kapper bent geweest. Een beetje een frisse geur heel erg jummie.
De spray zelf is blauw groen, en je moet schudden voorgebruik. Zo dat de 2 phasen mengen.
Ik vind de spray en de uitstraling van het product heel mooi en fris. Maar ook heel professional staan. Er zit in 200ml. En je doet er erg lang mee!
Het is eigenlijk bedoeld voor dun, futloos  en dun haar. Ik heb van mezelf behoorlijk dik haar en je kan het gewoon gebruiken voor ieder haartypen!

     



Grt Annabelle!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten