woensdag 3 november 2010

Premier Cosmetics by Dead Sea.

Dead Sea Aromatic Mineral Body Treatment.











 




Een artikel over handscrub, met het hoofdproduct: zout uit de dode zee. Ik heb deze grote pot laatst gekocht in Utrect bij een soort kraampje(die bij een winkel hoorde) en er zat maar liefst 425 gram in. De pot is behoorlijk zwaar en zit vol met natuurlijke producten(niet-chemisch). De scrub is een beetje vettig doordat er verschillende olieën met mineralen zijn toegevoegd. De scrub maakt je handen heerlijk zacht en geeft ze een fris gevoel. Helaas mag je je handen met deze scrub maar èèn keer per twee weken gebruiken en dat vind ik zelf nogal weinig.



 Je pakt ongeveer een theelepel scrub op je hand, je scrub 3 minutjes en je handen voelen super zacht!
Dat zachte en frisse gevoel blijft ongeveer 5 dagen zo en dan wil je weer opnieuw je handen gaan scruben. Toen ik de pot kocht kon ik kiezen uit een gouden of zilveren dop en ik ben voor de zilveren dop gegaan. Ik heb er €20,- voor betaald, maar heb zeker geen spijt van mijn aankoop. Ook de verpakking vind ik erg chic, het is weer eens wat anders dan een tube met scrub.







Xxx, Selinaa.

1 opmerking: