zaterdag 30 oktober 2010

Rituals Deoderant stick.

                                                    Rituals Deoderant stick.
                                                             Crystal Mint



Vandaag een artikel over een redelijk bekend merk: Rituals. Misschien heb je er zelf wel wat van in je kast staan voor onder de douche of om je lichaam te verzorgen?
In de stad heb je speciale Rituals winkels en ook is het in de bijenkorf te koop. Het merk staat vooral bekend om de apparte geuren.




De stick,

ik heb deze stick al ongeveer een half jaar, en moet zeggen dat ik hem niet zo heel vaak gebruik. Dat komt doordat ik de verpakking omhandig vanwege het niet snel kunnen gebruiken van het product. Ik moet hem namelijk eerst uitdraaien en later ook weer erin, en bij een gewone deoderant hoef je alleen maar op het knopje te drukken en whola. ook vind ik verpakking niet handig om mee te nemen omdat die erg groot is. De geur vind ik appart, je moet er in de stemming voor zijn. ik vind het niet zo  hygiënisch als een gewone deo want je gaat elke keer weer met je okel over de stick.


Ze hebben deze stick ook in spuitdeoderant en daar zou ik de volgende keer eerder voor gaan.
Ik zou deze stick niet opnieuw kopen omdat ik de verpakking niet handig vind en de stick niet zo hygiënisch.






Groetjes, Selinaa.

2 opmerkingen:

  1. Yes, Weer 2 artikels erop!
    Uhmm ik wil wel weten wavoor je hem niet overnieuw zou kopen erg weinig info
    Werkt hij niet goed tegen transparantie?

    Leuke french manicure!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die heb ik ook! ik vind hem wel heel fijn.. iedereen een ander mening natuurlijk.

    En je french manicure is zeker leuk!

    BeantwoordenVerwijderen