zaterdag 16 oktober 2010

Coco Chanel

Coco mademoiselle Chanel Paris,
                Eu de Parfum.

Ons eerste artikel over een lekker luchtje, Coco Chanel.



Ik heb deze laatst van mijn moeder gekregen. er zit 100 ml in het flesje, waar je heel lang mee kan doen!
Het is zo ongeveer me grootste fles parfum en ik vind hem heerlijk ruiken!
Ik vind het moeilijk te beschrijven hoe hij ruikt, maar het heeft een lichte bloemen geur.
Het is echt een aanrader, zelf vind ik geurtjes van Chanel super lekker!

 






Ik vind het Flesje er luxe eruit zien, het heeft gouden details. Zelfs in de dop staat het Chanel logo.
Ik vind hem handig, alleen niet om mee te nemen daar is die dan weer te groot voor!
De parfum zelf heeft een licht roze kleur wat het een vrouwlijk flesje maakt.


XSelina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten