donderdag 21 oktober 2010

MNY oogschaduw 417

MNY oogschaduw 417.

 Hallo vandaag een artikel over het nieuwe budget merk MNY.
Het merk is het zusje van Maybelline new york. Ik was erg benieuwt en was ook maandag gelijk naar de winkels toe gegaan. Maar omdat ik het nogal druk had nu pas een artikel sorry!
Aller eerst de collectie bevat oogschaduw blush/highlithe, oogpotlood, 2soorten lipgloss, Nagellak. Dus geen mascara's foundation concealer. Wat opzich wel jammer is. Maar het is ook goed zo.
Het merk is te koop bij Etos. Op elk product staat wel een leuk printje wat er vrolijk uitziet maar niet super cheap maar ook niet classy. Het is ingedeeld in verschillende soorten, Nude, Roze enzo. Wat ik erg leuk vind! Elke maand komt er een nieuwe LM uit. Aller eerst vond ik het best tegen vallen alles. Uiteindelijk heb ik er wel wat uitgepikt!
Deze kleur vind ik zelf wel nude. Het is bruin/zacht brons en soms lijkt het wel naar goud te neigen. Hij bevat een soort shimmer/glans glansje.De pigmentatie is oke. Niet heel spectaculair. Maar voor het prijsje is het wel fijn! Toen ik er met me vinger door heen ging liet het niet poeder los. Maar toen ik met me blending brush erin dipte vloog de oogschaduw in het rond helaas. Voor de rest is het wel een mooie kleur!
Ik laat jullie ook graag de foto's zien. Kijk mee:










XOXO,
Annabelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten