zaterdag 16 oktober 2010

Purple/pink eye look.

hallo,
Vandaag een look die ik en Selina samen hadden bedacht!
We gingen tegelijkertijd een look met roze en paars creëren.
En af en toe keken we op de cam hoe het ging.
Helaas viel Selina's mobiel uit toen ze van haar look foto's ging maken, En die waren ook niet opgeslagen :(
Ik heb wel foto's van mijn look kunnen maken.
En als jullie benieuwt zijn hoe ik die heb gemaakt laat een comment achter! Dan maak ik een tutorial ervan met foto's als het lukt een filmpje.
Ik heb voor de look ongeveer in een half uur gemaakt.
Het is niet een heel bijzondere look geworden maar ik vind het wel mooi.
Ik begon maar iets te doen en midden in de look wist ik wat ik wilde dus heb ik dat verder uitgewerkt.
En zo is het geworden:















Hyvää päivääAnnabelle!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten