maandag 20 september 2010

M.A.C blush in fleur power satin.

M.A.C blush in fleur power satin.
















Vandaag klein artikeltje over de blush van M.A.C in fleur power satin.
Ik heb deze blush al een tijdje en omdat ik hem zo mooi vond een klein artikeltje erover!
De blush heb ik zelf gekocht in Amsterdam! Voor €19.
De blush heeft een satin finish, de blush is bijna helemaal mat.
De blush kan je zacht aanzetten om schattig blosje te creëren maar je kan hem ook stevig aanzetten!
Als ik hem naar school opdoe dan doe ik het op met de Duo Fibre brush van Zoeva.
Als ik het wat feller wil maken gebruik ik mijn normale blush brush. De kleur vind ik echt mooi! Zo vrolijk hihi.En voor de rest super pigmentatie! Zoals we wel gewent zijn van M.A.C.
Kijk mee naar de foto's!

αντίο- Annabelle

2 opmerkingen:

  1. Heeee,
    Wavoor zijn jullie gestopt?
    Ik vond de artikelen allemaal erg goed!
    Nou hoop dat het snel verder gaat hahhaa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tanne,
    goed nieuws voor je,
    we gaan door, alleen waren nog al druk met school.:$
    Maar leuk dat je reageerd!

    X.

    BeantwoordenVerwijderen