dinsdag 14 september 2010

Tijgerprint ooglook.

Tijger print ooglook.

 

Ik ga jullie stap voor stap uitleggen hoe je deze look moet maken.
Benodigdheden zijn:  Concealer, Oogschaduw basis, Eyeliner, Mascara en een een highlighter penseel en de 2 kleuren oogschaduws die ik uit het 27 nude color eye palette heb.


Stap 1: Je gaat de concealer over je hele ooglid tot aan de wenkbrauw bot gebruiken. (En als het nodig is onder je oog.)

Stap 2: Je pakt de oogschaduw basis en doe dit over je hele ooglid tot aan de binnenste ooghoek.

 stap 3: Ik heb een sterretje in  2 oogschaduw gezet die we gaan gebruiken. Pak daarvan de bovenste oogschaduw en doe het over je hele ooglid tot je wenkbrauw.

Stap 4: Nu pak je de onderste oogschaduw en maak daar een paar 'stipjes' mee denk aan een stuk of 6. Doe ze een verschillende vormen. Dat moet je zelf beslissen aan je persoonlijke voorkeur.

Stap 5: Nu omcirkelt de de rondjes met de zwarte eyeliner. En maak een winged eyeliner met een grote winged boogje.


                                                               Stap 6: Alleen nog mascara en klaar je ogen zijn klaar!
Selina was mijn 'opmaak' model.
En ik had de look op haar (mooie) ogen gemaakt.

Grt Annabelleee&Selinaaa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten