woensdag 15 september 2010

M.A.C concealer.

 M.A.C concealer.
Ik ga vandaag vertellen over me favoriete concealer die ik elke dag gebruik!
Mijn geliefde M.A.C concealer, Hij is goed dekkend blijft goed zitten. En is perfect in combinatie met de mac 195 concealer brush.
Ik heb hem ongeveer 4á5 maanden en hij is nog steeds niet op!
En ik gebruik hem vooral onder me ogen en soms ook op sommige plekken langs me neus.
Hij dekt perfect en smeert lekker uit! Precies de goede kleur. Wat echt een must is.
Hij blijft echt goed zitten. Behalve als het geregend heeft.
Ook zit er in de concealer SPF35 wat altijd fijn is.

Ik heb hem in de kleur NC20 wat een gele ondertoon is. Het is in een potje wat eigenlijk niet zo hygiënisch werkt
maar als je voldoende je kwast schoonmaakt vind ik het eigenlijk geen probleem!
De verpakking van de concealer is eigenlijk de zelfde maat als een M.A.C oogschaduw.
Ik denk dat ik er ongeveer 8-10 maanden kan dus ik nog ongeveer 3á4 maanden.
De prijs klinkt best duur voor een concealer maar hoelang je ermee doet valt het reuzen mee!
De concealer kost rond de  €16.00 geloof ik.
Ik raad de concealer kwast 195 aan.

Hoe ik de kwast schoon maak is als volgt:
Ik pak een beetje antibacteriële afwas middel en doe dit op een bordje en nog een scheutje olijf olie erbij dat maakt  de kwast zacht. Dan maak je rondjes in je handpalm en je herhaalt het net zo vaak voordat hij schoon is en spoel hem goed af! Je kwast zal gelijkertijd eruit zien hoe je hem kocht doen hij niet was en super zacht & schoon.







Bye!


Annabelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten