maandag 13 september 2010

Zoeva.de mini shoplog.

Ik had een paar dagen geleden bij Zoeva.de besteld en het is binnen!
Ik heb besteld:
Zoeva metallic Stones palette.
27 nude colors palette.
En de Variety kwasten set.

Toen ik het pakketje kreeg had ik het gelijk uitgepakt, En heb ik er meteen foto’s van gemaakt!
Kijk mee naar de foto’s!

Alles bij elkaar.
Dit is de 28 nude colors palette. Vind de kleuren echt super mooi! En je kan het palette makkelijk op werk of school dragen! De meeste kleuren zijn goed gepigmenteerd.









Dit is de metallic stones palette. Ik vind dit palette echt super leuk! je kan er ook lekker mee experimenteren. Echt prachtige kleuren net als die hier voor hihi.


























Dit is de Variety kwasten set! Ben er echt heel blij mee! Er zitten alle benodigde kwasten in. En je hebt tenslotte ruimen keus van oogschaduw kwasten!


Dit was me mini shoplog ik hoop dat jullie het leuk artikel vonden. 

Annabelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten