zondag 12 september 2010

Orly lakjes.

Orly Nagellak.
Ik had een paar Orly lakjes binnen gekregen. Ik had 4 orly lakjes besteld en was er erg benieuwt naar
De klerur pop tart, sapphire luck, skinny Dip en one night stand.
Ik ben over het algemeen tevreden over de Orly lakjes ze lakken heel fijn, het drogen is wel wat aan de lange kant en door de dop krijg je veel grip wat ik erg fijn vind. Voor de rest vind ik de kleurtjes echt heel erg mooi. Ik ben heel erg fan van de kelur Pop Tart ik vind het echt een opvallend roze kleur die lekker opvalt hihi.
De orly lakjes komen oorspronkelijk uit Amerika. In Nederland vind je een Orly lakje voor gemiddeld €9,50. Ik vind ze echt een aanrader.  De kleurtjes Sapphire Luck en one night stand zijn shimmer. De Pop tart en Skinny Dip zijn creme lakjes.
Sapphire Luck dekt in 4 รก 5 laagjes. Pop Tart dekt volledig in 2 laagjes. One night stand ook in 2 laagjes. En Skinny Dip is aan persoonlijke voorkeur. 
Favoriet Pop Tart,
 Zonder,flits.                                                                                                Met flits.

One night stand.
Links: Sapphire Luck en Rechts: Skinny Dip.

Groeten, Annabelle&Selina. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten