woensdag 15 september 2010

Make-up merk Basic.

Make-up merk Basic.

Vandaag een review over Basic make-up. Misschien kennen jullie het al, maar het is over het algemeen een vrij onbekent merk.
Wij reviewen 2 producten, De mozaiek poeder en de cream make-up.
Wij hebben het zelf gekocht in italie bij de Schrekler, Soms kom je het ook tegen op de markt.
De prijzen liggen rond de €2 en de €4.
















Aller eerst de Mozaiek poeder.
De poeder is in 01. De kleuren zijn wit,Beige,Bruin,Licht bruin.
De poeder geeft veel pigement af. Wel vliegt er een beetje poeder weg als je je kwast er in dipt.
En de poeder heeft ook een geur een beetje kokos achtig, maar niet storend als je het aan heb gebracht.
De poeder is heel erg zacht en heel prettig.
Aan de poeder zit niet veel poespas alleen de geur.
Ik zou zeggen als je het tegen komt, zou ik het zeker eens proberen.


Dan de Creamy make-up.
Het is een soort van compact foundation. De creamy make-up is in volgens mij alleen in de kleur 01.
En het heeft een roze ondertoon.
Je zou het ook als concealer kunnen gebruiken. Alleen je ziet het wel heel erg liggen. Het smelt helaas niet echt samen met de huid.
En als je een tijdje niet heb gebruikt dan word het een beetje hard.
Dan moet je eerst met je vinger er over heen en dat is dus best wel verspilling.
Ik zou eerder voor de Mozaiek poeder gaan. Er zit ook een spiegeltje en een sponje in de onderkant van het doosje.


















Dit was de review. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Groeten Annabelleee&Selinaaa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten