woensdag 15 september 2010

Baqno Schiuma

Baqno Schiuma Bath Faom.
Ik ga vandaag iets schrijven over 2 badproducten (Bath Foam).
Ik heb ze van mijn vriendinnen gekregen die naar Italië waren geweest!:)
Ik weet niet hoe duur ze waren want ik heb ze gekregen, hihi. Ze ruiken echt heerlijk, dus als je een keer naar Italië gaat zeker meenemen!















Chocolade.
Laten we beginnen bij de verpakking, die ik redelijk handig vind want hij lekt niet! De geur vind ik zelf overheerlijk, Maar wel sterk dus je moet er van houden. De foam is wel bruin, en soms ziet het er een beetje verkeerd uit als je dat in bad gooit. Ik had hem laats gebruikt, en als je dan uit bad komt ruik je nog heerlijk de chocolade geur!
Crème Caramel.
Het heeft dezelfde verpakking en ook deze ruikt overheerlijk maar wel een stuk minder sterk. De foam is hier geel, en dat ziet er gelukkig wat minder vies uit als deze in water gooit.:)
Je ruikt hem nog steeds wel goed, en als je uit bad komt ruik je nog steeds de heerlijk geur.


 
Adjö`~Selinaaa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten