zondag 12 september 2010

MAX by Action.

Revieuw, MAX foundation.




Ik ging laats met 2 vriendinnen naar de Action, daar gingen we in eerste instantie heen voor schoolspullen. Toen we langs de make-up kwamen konden we het niet laten om even te gaan kijken en toen heb ik ook een paar dingen meegenomen.

Ik heb de MAX ‘’Foundation’’ meegenomen deze was volgens mij rond de €0,80,-

Bijschrift toevoegen
Ook heb ik de nepwimpers van MAX gekocht, deze waren ook rond de 80 cent.

En als laatste nepnagels, van Design Nails. Voor maar 50 cent! Mijn goedkoopste nepnagels ooit!

De MAX foundation.

Ik heb deze dingen vooral meegenomen omdat ze zo goedkoop zijn en ik wilde weten of ze dan ook echt werken! De MAX foundation is geen foundation maar een poeder. Ik heb de verkeerde kleur meegenomen(NUDE, 261). Het was zo druk dat ik maar snel eentje heb gepakt en niet zo op de kleur heb gelet :$. Ik vind hem fijn werken vooral voor die prijs! De poeder gaat niet losliggen, wat ik erg fijn vind. Er zat een hele dunne spons bij, die ik echt heel slecht vond daarom heb ik hem maar meteen weggegooid. Ook zit er een klein spiegeltje in die van pas kan komen maar niet zo speciaal is.
De nepwimpers.

Ik heb de nepwimpers nog niet gebruikt maar mijn vriendin wel! Ze zei dat de lijm heel slecht was en niet werkte. Ze had andere lijm gepakt en toen waren de wimpers wel gewoon goed. Ik vind het leuk dat je 3 verschillende krijgt en ga ze snel uitproberen! Als je de nepwimpers te lang vind kan je er altijd nog een stukje afknippen, totdat jij ze mooi vind. Ik vind het erg goedkoop voor wat je krijgt! Een goeie oplossing voor mensen die niet te veel aan make-up te besteden hebben.

De nepnagels.

Ik heb nog nooit zulke goedkope nepnagels gekocht of zien liggen. Ik heb ze al geprobeerd en ik vond ze goed werken, ook al hou ik niet zo van nepnagels. Ik vind het niet fijn voelen en laat liever me eigen nagels langer groeien. De lijm was wel echt heel sterk! Voorzichtig op je nagels doen dus.

In het pakketje zitten 24 nepnagels met (bij mij) hartjes erop ook krijg je een vijl,punese, lijm en houtenstokje voor nagelriemen. Best veel voor 50 cent!
Ciao.``Selina,.

1 opmerking: