vrijdag 22 oktober 2010

M.A.C lipstick Lady Gaga.

                                                                 M.A.C. lipstick
                                                                   Lady&Cyndi



Een artikel over de Lustre lipsticks uit de Viva Glam collectie van M.A.C. Bij M.A.C hebben ze ze al een tijdje staan, 2 kleuren lipstick op een speciaal dashboard met hantekingen erop van Gaga of Cyndi. De hele opbrengst van de lipstick gaat naar het Fonds voor aids, waar ik zelf heel blij mee ben!

Ik heb allebei de lipsticks ( Gaga&Cyndi) en ben over beide erg tevreden!
Het is een cremige Lipstick die dus niet droog aanvoelt. De verpakking is zoals altijd toppie.

Lady Gaga:
De Gaga lipstick heb ik al een tijdje terug gekocht en was me zo goed bevallen dat ik de Cyndi ook ben gaan halen! De lipstick is licht roze wat ik een kleur vind voor wat jongere meisjes/vrouwen. Zelf vind ik het een hele mooie kleur die niet TE opvallend is. Ik zal hem oudere vrouwen niet aanraden.

















Cyndi Lauper:
De Cyndi Lauper lipstick heeft een licht rood kleurtje, deze lipstick kan voor jong en oud vind ik.
Mijn moeder gebruikt hem soms ook en deze voelt ook niet droog aan op je lippen.

















 
 Ik vind ze allebei echt een aanrader omdat:

- Ze allebei niet droog aanvoelen.
- Ze zijn makkelijk om aan te brengen.
- Ze opbrengst volledig naar het aids fonds gaat.
- Handige verpakking/ ook om mee te nemen.



Goededag allemaal, Selina.

2 opmerkingen:

  1. Wel goed artikel Alleen everywhere staat de tekst. En dat maakt het niet zo leesbaar en prof.
    Ik vind het echt leuk dat jullie samen artikelen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de Viva glam gaga lipstick ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen