zaterdag 30 oktober 2010

Sephora color pro-

Sephora color pro- brown eyes.


Hallo, vandaag een artikel over Sephora eigen merk.
Ik heb het zelf een keer als cadeautje gekregen.
En ik ben er erg blij mee! Ik weet niet hoeveel het kost het schijnt een best prijzig te zijn. Ik kan ook niks erover vinden.
Ik ben erg blij met het palette, Het was me eerste product van Sephora. Dus ik was zeer benieuwt.
In het palette zitten 6 kleuren. Er zitten bruin tinten, Paarse tinten een highlighter kleur en een roze achtige kleur.
Dit palette is eigenlijk voor bruine ogen maar ik vind dat het ook prima bij meerdere ogen staat.
De pigment van de oogschaduws zijn wel oke, Alleen het is wel moeilijk om er oogschaduw uit te halen. Het zit namelijk in een klein streepje, En je zou er dus met een smalle kwast of applicator erbij kunnen.
Als je het met je kwast aanbrengt zou je echt erg flink in moeten dippen en dat herhalen, Anders zie je de kleur niet zo heel erg goed. Met je vinger gaat het overigens ook wel moeilijk maar dan komt er wel veel pigment af.
Ik ga de kleuren voor jullie omschrijven er komen ook nog foto's erbij maar sommige kleuren komen niet tot zijn recht. Van link naar rechts.
De eerste vanaf links:
Is eer donker bruine kleur, met een soort van gouden glittertjes heel subtiel erin.
Daarna kom je bij een licht bruine kleur en die heeft groene shimmers erin die ook subtiel zijn maar als je goed kijkt zie je het. Eg aparte kleur!
Dan kom je bij een roze zalmachtige kleur. Die bevat ook gouden shimmers en is heel erg mooi.
Dan de lichte kleur (highlighte) en die is van zichzelf vrij mat met soms een verdwaalde shimmer erin.
Dan bij een mooie zachte lila kleur, En die heeft paars met zilveren shimmers erin.
Dan kom je bij de laatste oogschaduw en dat is een donkerpaarse met een subtiel lichtere paarse gloed erover heen.
Je kan alle kleuren goed met elkaar combineren, En er zitten echt een paar tussen die wel uniek zijn!
Sommige oogschaduws kruimelen wat maar het valt wel mee.
Het is goede kwaliteit oogschaduw en ben er erg blij mee!





Annabelle.

1 opmerking:

  1. Leuk artikel.
    Inderdaad heb hem wel eens getest maar kwam er niet met me vinger in.
    Maar goede informatie.

    Jullie site is tof!
    Veel liefs van Tanne

    BeantwoordenVerwijderen