vrijdag 10 december 2010

Burt's bees- Beeswax lip balm.

Burt's bees- Beeswax lip balm.

Vandaag een artikel over de burt's bees- Beeswax lip balm.
Burt's bees test niet op dieren en is parabenen vrij!
Want het is in de winter van belang om je lippen rijkelijk in te smeren met lipbalsem. Wil je droge en gebarste lippen voorkomen! Deze heb ik in Amerika gekocht voor $3 dus ik weet niet de prijs niet precies ik dacht een blikje van 8,5 gram bijna €4 kost.  Zoals de naam als zegt is het een lip balsem wat aanvoelt als een wax. Het is een vrij harde substantie en je moet dus een paar keer overheen wrijven wil je genoeg eraf halen. Maar als je eenmaal het op je lippen hebt, dan krijg je een aangenaam tintelend gevoel, Wat ik erg fijn vind!
Na een tijdje is de tinteling weg en heb je een goed verzorgende lipbalsem.
Omdat de lipbalsem niet echt vet voelt en er maar een minilaagje achterlaat ook kan gebruiken voor je je lippen gaat lijnen en lippenstiften.
Een paar van de ingrediƫnten zijn:
coconut oil, beeswax, sweet almond oil en peppermint oil.
Het blikje is geel, En is vrij licht. Een nadeel van het leuke blikje is dat hij soms niet al te gemakkelijk opengaat.
En dat je echt je nagels of gewoon heel veel kracht erop moet zetten.
Ik raad deze beeswax  lipbalm aan, Omdat hij zo'n fijne werking heeft!


 
Grt,
Annabelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten