woensdag 8 december 2010

French Manicure



                                                       French Manicure.
Vandaag een artikel over French Manicure. Zelf vind ik French Manicure heel erg mooi, mooier dan je hele nagel in 1 kleur. Ik vind het overal bij passen en daarom heb ik het ook vaak op. Je kan ook een combinatie maken, dus bijvoorbeeld Roze op je nagels met witte French Manicure. Vandaag ga ik voor de gewone French Manicure, met een glans laagje. De lakjes die ik daarvoor ga gebruiken zijn Lancaster Base en Top coat (300) en Mavala White (49). Ik heb het lakje van Lancaster(10ml) van een vriendin gekregen en Mavala(5ml) zelf in spanje gekocht voor €6,-.


Stap 1: Haal je oude nagellak eraf met nagellak-remover en verzorg je nagels (vijlen en nagelriemveerzorging).

Stap 2: begin met een base coat op te doen en wacht een paar minuten tot het droog is.














stap 3: maak de boven kant van je nagel wit, in een rond boogje. Als je het nog een beetje moeilijk vind kan je ook stickers kopen die je op je nagels kan plakken. let wel op met het afhalen van de stickers dat je base coat niet mee gaat.


stap 4: breng een Top Coat aan en wacht weer tot het droog is. KLAAR!
Eigenlijk is het helemaal niet zo moeilijk meer als je het eenmaal kan.


Groeten, Selinaa.

1 opmerking: