maandag 20 december 2010

Catrice eyebrow set.




















Catrice Eyebrow set.

Vandaag een review van het Catrice eyebrow set.
Deze hebben we gekocht toen net de nieuwe lijn van Catrice uitkwam. Dus hebben we genoeg tijd gehad om het product voor jullie uit te testen!
De set bevat 2 kleuren poeder, pincet en een kwastje en een spool voor je wenkbrauwen uit te borstelen. Het product ziet er vrij chic uit het is glans zwart met zilvere letters erop.
Ik had verwacht dat er misschien ook nog een wax bij zou zitten om je wenkbrauwen in model te houden. Maar dat is in dit geval niet zo. Je hebt dus 2 kleuren poeder, en er zijn niet meerdere palletjes met andere kleuren. Dus als dit je kleuren zijn dan heb je geluk! Er zit ook een spiegeltje bij wat ik erg handig vind, want zo kan je onderweg nog bijvoorbeeld je wenkbrauwen bij poederen. De pincet en het spooltje vind ik ook erg handig erbij, alleen de pincet is niet heel fijn want hij pakt de haartjes niet goed. Maar in tegendeel is wel het spooltje+kwastje prima. De poeder is ook goed gepigmenteerd wat erg fijn is. Wel is de poeder wat korrelig. Maar voor het prijsje €3,99- is het een fijn palletje.
Het palletje kan je ook makkelijk meenemen want het is best klein en smal. Terwijl de pans van de wenkbrauw poeder best aan de grote kant is.
Catrice is tekoop bij Het kruidvat.


 

 
Bye! Annabelle+Selinaaa.



Hebben jullie een favoriet product van Catrice? 

3 opmerkingen:

  1. Ja, Ik heb zelf ook een favo product van Catrice. Ik vind de poederkwast erg fijn, zelf heb ik de wenkbrauw poeder niet want ik teken me wenkbrauwen niet bij..
    Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij vinden de poederkwast ook erg fijn, Leuk dat je hebt gereageerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jullie is een keer een budget merk revieuwen.

    BeantwoordenVerwijderen