vrijdag 10 december 2010

HEMA- Stylingspray.

HEMA- Stylingspray.

Hallo, vandaag een review van de hema- Stylingspray.
Ik heb hem nu al 3maanden maar nog maar een paar keer gebruikt, Dus deze week heb ik hem de hele week gebruik ook omdat ik misschien dacht dat mijn statische haar minder werd. En het werkt wel een beetje met haarlak over je haar! Deze was rond de €3 maar ik weet het niet zeker. Ik zou al 1 ding zeggen als je veel klitten al hebt, Gebruik deze spray dan niet want die maakt het zeg maar krokant en erger!
Maar sinds ik vandaag naar de kapper ben geweest en toen heb ik de haarspray gebruikt ging het prima. Maar pas op dat je niet te veel op 1 plek spuit want dan word het echt hard! Wel is de spray niet echt heel erg stevig zodat een kapsel de hele dag op zijn plaats blijft. De geur van de spray is wel zoeter en ik vind hem persoonlijk aangenamer. Ook al is het niet een overheersende lucht gewoon subtiel wat zoeter. Ook is het een fles van 250ml. Er zit ook een UV beschermer in, Wat altijd wel mooi meegenomen is. Het is gewoon een basic haarspray en prima als je niet elke dag haarspray gebruikt. Het heeft geen poespas of echt super goede werking om je haar in model te houden. Maar gewoon prima voor bijvoorbeeld voor dat je gaat fietsen het op je haar te sprayen en dat je op school komt dat je haar niet warrig of ontploft zit. Ik gebruik zeer zelden een spray maar deze kan ik snel en makkelijk er in sprayen als ik vind dat het nodig is.
Dus zoek je een basis haarspray? Dan is die van de Hema prima! De haarspray is te herkennen aan de witte fles. Wat er naar mijn mening mooi uitziet!

                                                                                                                                                                 


Grt Annabelle!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten