woensdag 29 december 2010

Kerst Cadeau: Leco Make-up tasje + limed edition Leco kwast.

Leco Make-up tasje + limed edition Leco kwast.

Ik heb deze kadootjes gekregen voor kerst van me tante. Ik ben er erg blij mee en wou het graag met jullie delen. Het make-up tasje en de kwast zijn allebei limed edition en speciaal gemaakt voor kerst.








Leco make-up tasje:
Het tasje is van plastic en knalroze. Hij kost €20,- en je kan hem krijgen bij douglas. Ik zou wel snel wezen als je hem nu nog wil. In het tasje kan je make-up (kwasten) opbergen en aan de zijkant zijn netjes bevestigd waar je handig kleine dingen in kan bewaren. Ik vind hem heel mooi afgewerkt. Hij is redelijk groot en de kwast past er helemaal in. Wij vinden hem een aanrader als je nog geen make-up tasje hebt.


 Leco make-up kwast:
Deze kwast is limed edition en is te verkrijgen bij de Douglas in de maand December. Hij is speciaal gemaakt voor kerst. Het is kwast nummer 5. Hij is te gebruiken voor foudation en concealer. Bij de kwast zit een bescherm-hoesje, wat voor mij altijd handig is. De kwast kost rond de €37,-. De haren zijn heel erg zacht en brengen concealer gelijkmatig aan. Op elke Leco kwast staat het leco teken. Het teken van Leco is een L met een rondje erom heen. We vinden de kwast redelijk prijzig, maar het is wel een colleters item. Als je vaak foundation of concealer gebruikt is het een aanrader anders vinden wij hem overbodig.
 
Ciao, Annabelle&Selina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten