vrijdag 31 december 2010

Top 4 nagellakken van 2010!

Top 4 nagellakken van 2010!











Hallo vandaag vertel ik jullie mijn 5 favorieten van 2010. Ik heb er 4 uitgekozen die ik echt het meest heb gedragen en super mooi vind. Het was best moeilijk om te kiezen maar het is gelukt.
Ook komt er bij elk nagellakje een kleine review.  Ze zijn niet op willekeurige volgorde. Ik ben wel een nagellakje vergeten op de foto met de 3 anderen, ik hoop dat jullie dat niet erg vinden.

Misa: 137 Shop till you drop.

Deze nagellak is paars met een soort van blauwe gloed erover heen.
De nagellak droogt snel en lakt super fijn. Het kwastje is niet te groot en niet  te klein precies goed.
Ik heb deze lak gekocht via Boozyshop. De houdbaarheid van de lak is bij mij meer dan 4 dagen. Het verschilr per persoon dus hou daar rekening mee. Er zit 15ml in.
Als ik dit kleurtje draag krijg ik veel complimenten over de nagellak en dat is natuurlijk altijd leuk.
Dit lakje kost €6,95.
Je ziet de blauwe gloed niet zo goed op de foto helaas.



 Chanel- 203 Miami Peach.



Dit lakje vind ik persoonlijk perfect voor de zomer! Het is een koraal/peachy kleurtje met gouden shimmers erin. Echt super mooi. Het lakje lakt erg fijn maar ik heb wel 2 รก 3 laagjes nodig voor een goede dekking. Er zit 13ml in een lakje. Dit nagellakje heb ik sinds kerst dus nog niet zo heel lang maar wel lang genoeg om te kijken hoelang het lakje blijft zitten. Bij mij is dat 2 dagen met een topcoat erover heen. Ik had verwacht dat hij langer bleef zitten maar helaas. Ik blijf hem wel opdoen voor het mooie kleurtje.


Hier naast zie je de gouden shimmer goed. -->








Essence metallics- 03 steel me.




Dit lakje was/is van de metallic collectie van essence.
Dan kon je  met een magneet strepen erin maken. Maar zonder dat is het de perfecte kleur voor mij! Aangezien zwart nu hip is op dit moment en ik vind het bij mij niet zo heel leuk staan en ik hou ook niet van helemaal zwart. Is dit de perfecte vervanger deze is donkergrijs met heel veel shimmer erin! Echt super mooi. Wel lijkt het soms dat het slordig gelakt is omdat de nagellak vrij stroperig is. Maar opzich nog redelijk goed lakt. Er zit in 8ml voor €2,-
Dit lakje vind ik er chic uitzien en ook feestelijk tegelijk!

Orly- It's up to blue!

Deze heb ik als mini maar ik wil zeker de full size hebben, dit is mijn favoriete blauwe kleur. Hij is namelijk met shimmer. Soms lijkt het alsof de shimmer een beetje groen/blauw is. En ik blijf maar naar mijn nagels kijken! Ook lakt hij heel fijn. Hij droogt het snelst van allemaal en blijft meer dan 5dagen goed zitten!
Ook al pak ik misschien blauw niet zo snel wegens het verkleuren van de nagel. Maar deze is echt perfecte blauwe kleur voor mij! Ook heeft dit mini Orly lakje extra grip bij de dop wat ik erg fijn vind. Een full size kost meestal rond de €9,-



Alle foto's zijn een beetje raar maar ze willen niet zitten zoals ik wil:P

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden, En alvast een gelukkig 2011!

Grt, Annabelle!

2 opmerkingen: